Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:09:13+01:00
Możesz dbać o nowe, słabe jeszcze roślinki. ( Czyli pomagać osobom nawróconym pozostać w wierze)
6 2 6
2009-11-19T19:29:52+01:00
Praca w winnicy Pańskiej jest pracą około zbawienia własnego i bliźnich. Do tej dwojakiej pracy wszyscy bez wyjątku, od pierwszej chwili używania rozumu są powołani i obowiązani; do pierwszej pracy, tj. około zbawienia własnego powołuje nas Bóg
6 4 6
2009-11-19T20:01:50+01:00
Moja rola w winnicy boga moze polegac na zieraniu owoców
9 2 9