Odpowiedzi

2009-11-19T19:16:20+01:00
Blue-niebieski
rot-czerwony
brown-brązowy
schwarz-czarny
blond-blond
np.:blond Haare-blond włosy
long-długi
kurz-krótki

der Rock-spódniczka
die Hemd-koszula
der Jacke-kurtka
das Mantel-płaszcz
der Jeans-spodnie

nett-miły
blod-głupi
interessant-interesujący
groB-duży
klein-mały
gut-dobry
klug-mądry
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:30:56+01:00
Dick-gruby
schon-piekny
schick geklaidet szykownie ubrany
altmodisch gekleidet staromodnie ubrany
elegant elegancko
entspannt odprężony

die Bluse bluza
die Schuhe buty

golden złoty
dunkelbraun ciemny brąz

Zęby die Zähne:
gute dobre
geunde zdrowe
gepflegte zadbane
ungepflegte niezadbane

Die Ohren uszy
kleine-małe
abstehende

die Haare włosy
dunkelblond ciemnyblond
lang długie
kurz krótkie
mittellang średniej długości
locking kręcone
wellig faliste

ubranie może być np. :
eng ciasne
weit szerokie
lang długie
dick gruby materiał np
warm ciepłe

styl ubierania sie :
bequem wygodny
elegant elegancki
schlicht skromny
praktisch praktyczny


die jeans dzinsy
das Hemd koszula
das Kleid sukienka
das Kostium kostium
die Strumpfhose rajstopy

der Handschuhe rękawiczka
die Jacke marynarka
der Anzug garnitur
die Socke skarpetka
der Hut kapelusz
der Schals szalik

nett miły

Wystarczy???
5 5 5