Odpowiedzi

2009-11-19T19:19:37+01:00
W życiu warto kochac drugiego człowieka, warto żyć dla chwil przeżytych z druga osobą. Gdy jesteśmy zakochani łatwiej nam jest przetrwać trudne sytuacje. Miłość odgrywa w życiu ważna role , moze nawet najważniejsza w relacjach miedzy ludzmi. Kazdy chciałby być kochany na swoj sposob. Milosc spotyka tych ktorzy o tym nawet nie wiedza. Jest co powspominać na stare lata , pierwszą miłosc , zdradę , zauroczenie.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:23:32+01:00
W zyciu warto kochac innych ludzi i umiec poswiecac sie dla nich bo kiedys w naszym wyciu moga nas spotkac rozne sytuacje i w niektorych mozemy potrzebowac bliskosci i miłosci od innych ludzi. gdy nie okazemy uczuc innym osobom nie dostaniemy odwdzieczenia ktore moze kiedys byc przydatne . wg mnie warto kochac ludzi poniewaz wtedy bedziemy mogli liczyc na zrozumienie i odwdzieczenie z ich strony . kochac innych warto tez dlatego ze gdy kogos kochamy i okazujemy te uczucia jest nam łatwiej i przyjemniej zyc. nasze uczucia zawsze beda odwzajemnione . my kochamy boga i dlatego mozemy liczyc na łaske z jego strony bo pokazujemy jemu miłosc a on odwdzieczajac sie odpuszcza nam grzechy bez ktorych łatwiej jest zyc!!!
6 5 6