Odpowiedzi

2009-11-19T19:27:11+01:00

Dziś w nocy była burza, to było coś cudownego! pomimo strachu jaki na mnie wywarła, była warta zobaczenia. Na okna leciutko spadały kropelki deszczu, które na wygrywały niesamowitą melodię. Wiatr hulał w takt melodii deszczu, a błyskawice dopełniały całości. To zjawisko jest darem natury, dlatego warto je zobaczyć i uświadomić sobie jaki pięny jest ten świat.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:33:53+01:00
W nocy gdy się zbudziłam, zachwiciło mnie pewne zjawisko, była to burza. Była północ, grzmiało, padało i straszliwie się błyskało. Było to przerażające, właśnie wtedy ten widok mnie zachwycił. Ta noc z perspektywy przypominała mi grozę. Za oknem jeździły pędzące samochdy, których kierowcy napewno śpieszyli się do domu-do rodzin. Wówczas odbijały się przerażające cienie. Stanęłam w okno i przypatrywałam się temu zjawisku, gdyby nigdy nic. Gdy skończyła się ulewa i uspokoiła się burza, ponownie powróciłam do łóżka.
8 5 8