Odpowiedzi

2009-11-19T19:16:11+01:00
1. Trzcina pospolita
Pałka szerokolistna
Tatarak zwyczajny

2.Grzybień biały
Grążel żółty
Jaskier
Strzałka wodna

3. Moczarka kanadyjska
Moczarka Argentyńska
Rogatek sztywny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:19:22+01:00
1).*Trzcina pospolita
*Pałka szerokolistna
*Tatarak zwyczajny
*Rdest ziemno-wodny
*Oczeret
2).*Pływacz zwyczajny
*Rzęsa trójrowkowa
*Żabiściek pływający
*Osoka aloesowata
*Grążel żółty


3..*Moczarka kanadyjska
*rogatek sztywny
*rzęska pospolita
*wywłócznik kłosowaty
*jaskier wodny
2009-11-19T19:21:15+01:00
1.
oczeret jeziorny, trzcina pospolita, tatarak, manna mielec, Pałka szerokolistna

2.
grążel żółty, grzybienie białe, rdestnica pływająca,

3.
rogatek sztywny, rzęsa trójrowkowa, pływacz, moczarka kanadyjska, ramienicowce