Odpowiedzi

2009-11-19T19:15:22+01:00
Narysuj sobie odcinek o długości 6 cm i zaznacz jego środek.
Przez ten środek będzie przechodzić drugi odcinek. Narysuj go tak, by NIE BYŁ prostopadły do pierwszego.
Z jednej strony odmierz 2 cm, z drugiej 2cm (czyli 4cm).
Połącz ze sobą końce tych odcinków i gotowe!:)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:16:59+01:00
Najlepiej jak byś narysował/a prostokąt
2 1 2