Odpowiedzi

2009-11-19T19:34:09+01:00
Bolesław Chrobry - Ruś
Bolesław Krzywousty - Prusy
Władysław Jagiełło - [Państwo Zakonu Krzyżackiego] - Kazimierz Jagielończyk[-||-]
Władysław Warneńczyk - Turcja
Zygmunt Stary - Państwo Zakonu Krzyżackiego
nie wiem czy dobrze, moje zainteresowania zaczynają się od roku 1795 a kończą na 1967 :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:08:18+01:00
Bolesław Chrobry:
-Konflikt z następca Ottona, Henrykiem II Świętym (1002-1018)
-Zdobycie Kijowa (1018)
-Wojna polsko-niemiecka (1002-1018)
Bolesław Krzywousty:
-Wojny Pomorskie (1102-1108)
-Białograd
-Wojna Braci
Jagiełło:
-Wojna z zakonem Krzyżackim
K.Jagielończyk:
-wojna 13-sto letnia
-odnowienie konfliktu z Krzyżakami
Władysław Warneńczyk:
-nierozstrzygnięta wojna ze stronnikami wdowy po Albrechcie
-Wojna z Turkami (1443)
-Wojna z Sułtanem Muradem II
Zygmunt Stary:
-Dwuletnia III wojna litewsko-moskiewska (1507-1508)
-Wojna Kokosza (1537)
-Ostatnia wojna z zakonem krzyżackim (1519-1521)


:P Widzę że Inchigo świeci na avku -^___^-