Odpowiedzi

2009-11-19T19:32:23+01:00
Podstawowe prawo do życia łamane jest w Chinach gdzie każda rodzina może mieć tylko jedno dziecko, a gdy kobieta zajdzie w ciąże po raz drugi musi poddać się aborcji. W niektórych krajach Afryki dzieci nie maja obowiązku chodzenia do szkoły, badź jest on utrudniony to też jest łamanie prawa do nauki (niestety Afryka nie może rozwiązać tego problemu ponieważ ma za mało funduszy). Jest też łamane prawo do wolności od przemocy fizycznej lub psychicznej(często słyszy się w TV:kolejne dziecko pobite przez rodziców itp.).Jeśli potrzebujesz więcej to wpisz przykłady łamania praw dziecka w wyszukiwarce jest tego sporo:)
2 2 2
2009-11-19T20:08:29+01:00
Złamanie prawa do edukacji - gdy rodzice nie chca poslac dziecka do szkoly.
Złamanie prawa do prywatnosci - gdy ktos czyta twoja korespondencje
Złamanie prawa do własnej godności - gdy ktos Cie poniza, obraza
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:23:33+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/54722-55-przyklady_lamania_praw_dziecka_w_swiecie_wspolczesnym

w tym masz wszystko ;))
2 4 2