Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:29:01+01:00
Bolesław Chrobry - Niemcy
Bolesław Krzywousty - książęta pomorscy Warcisław I i Świętopełek, Bela II wraz z księciem przemyskim Władymirką
Władysław Jagiełło - Zakon Krzyżacki, Kiejstut, Witold- wojna domowa z Litwą .
Kazimierz Jagiellończyk -Zakon Krzyżacki
Władysław Warneńczyk - Turcja
Zygmunt Stary - Antypolski sojusz państw habsburskich i państw skandynawskich , Wielkie Księstwo Moskiewskie (uwięziony został w zamku w Gostyninie car moskiewski Wasyl Szujski .
2009-11-19T20:00:10+01:00
Bolesław Chrobry - z Niemcami .
Bolesław Krzywousty - książęta pomorscy Warcisław I i Świętopełek, Bela II wraz z księciem przemyskim Władymirką
Władysław Jagiełło - Zakon Krzyżacki, Kiejstut, Witold- wojna domowa z Litwą .
Kazimierz Jagiellończyk - z Zakonem Krzyżackim
Władysław Warneńczyk - z Turcją
Zygmunt Stary - Antypolski sojusz państw habsburskich i państw skandynawskich , Wielkie Księstwo Moskiewskie (uwięziony został w zamku w Gostyninie car moskiewski Wasyl Szujski .

;)
1 5 1