Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:39:49+01:00
Dla mnie wolność to to że mogę używać ojczystego języka. Wolnością jest też to że mogę się wypowiadać na każdy temat tak jak mi to pasuję. Wolnością dla mnie jest to że mogę przebywać i cieszyć się z moją rodziną. Wszystko to wpływa na moją wolność, bo gdyby mi odebrano prawo do mówienia po polsku lub zabroniono przebywać z rodziną czy przyjaciółmi byłbym bardzo ograniczony i nieszczęśliwy. Wtedy na pewno nie czułbym się wolny. Wolnością dla mnie jest to że mogę słuchać muzyki jak mi się podoba, że mogę oglądać filmy na które mam ochotę. Wolnością jest to że mogę się uczyć prawdziwej historii mojego państwa.

mam nadzieję że ci to pomoże:D
2009-11-19T20:12:41+01:00
Dla mnie wolność oznacza możność podejmowania własnych decyzji i odpowiedzialność za nie. Wolność nie może mnie ograniczać w sposób naturalny jest zgodna z moją naturą i nie przeciwstawia się własnemu ja.