Odpowiedzi

2009-11-19T19:24:13+01:00
Czemu tak mało masz
Ludzie i psy to podobne istoty. Ale pod jakim względem?
Psy są bardzo dobrymi i kochanymi zwierzętami. Mają swoje uczucia tak jak człowiek. Dużo ludzi ma psy ale czy wszyscy o nie dbają tak jak się powinno? Nie wszyscy ludzie są tak bardzo czuli, różnie się zachowują w stosunku do nich. Ludzie często robią tak, że najpierw biorą psy do swojego domu, a później je oddają do schroniska, to jest bardzo złe dla psów, ponieważ się przyzwyczają do danej osoby, a później nagle są w schronisku.
Wniosek z tego, że gdy nie masz czasu dla tego zwierzęcia to nie bierz go, bo gdy nie będziesz się poczuwać do odpowiedzialności za niego to zwierzak wyląduje w schronisku a co gorsza gdzieś na dworze, jako bezdomny pies.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:27:58+01:00
Pewnego dnia wybrałam się wraz z moją najlepszą koleżanką na spacer.
Podczas naszej wyprawy rozmawiałyśmy o nadchodzącej klasowej wycieczce.
W pewnym momencie usłyszałyśmy jakiś dziwny dźwięk.
Było to skomlenie psa. Podeszłyśmy bliżej.
Nagle ujżałyśmy że obok ulicy leży mały pobity piesek.
Postanowiłam go wziąć do domu i zaopiekować się nim.
Tak też zrobiłam. Po powrocie do domu przemyłam mu rany wodą,
oraz dałam mu coś do jedzenia. Mały był wychudzony i jadła bardzo szybko.
Po kilku dniowej opiece piesek doszedł do zdrowia.
postanowiłam go nazwać Miluś, ponieważ był bardzo ładny i miał miękką sierść.
Postanowiłam że Miluś zostanie u mnie na zawsze.
Wraz z koleżanką zrobiłyśmy mu budę.
Codziennie się z nim bawiłyśmy. Bardzo polubiłam Milusia.
Zabierałam go wszędzie gdzie szłam.
Od tamtej pory Miluś jest moim najlepszym przyjacielem.