Duża część obszaru Holandii została wydarta morzu. Tworzenie polderów rozpoczęto już w XIII wieku. Uporządkuj poniższe określenia w ciąg zależności tak, aby przedstawiały kolejne etapy powstawania i zagospodarowania polderu.

uprawy roślin i chów zwierząt, osuszenie terenu, budowa tamy, nawiezienie ziemii pod uprawy, budowa wałów i stacji pomp

2

Odpowiedzi

2009-11-19T19:25:41+01:00
Budowa tamy, budowa wałów i stacji pomp osuszenie terenu, nawiezienie ziemii pod uprawy, uprawy roślin i chów zwierząt,
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:27:49+01:00
1.budowa tamy
2.budowa wałów i stacji pomp
3.osuszenie terenu
4.nawiezienie ziemii pod uprawy
5.uprawy roślin i chów zwierząt
1 5 1