Odpowiedzi

2009-11-19T19:28:18+01:00
Wolność człowieka niszczy niewola
3 1 3
2009-11-19T19:28:42+01:00
Wolność człowieka niszczy to że człowiek się nie modli , nie chodzi do koscioła,nie przyjmuje komuni świętej i to że sie nie spowiada
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:30:44+01:00
Zależy za co bierzemy tą "wolność".
Mogą ją niszczyć np. nałogi w które wpadamy i nie możemy się od nich odciągnąć (palenie, alkohol, narkotyki )
Nastolatki często cierpią na uzależnienia od komputera , może także niszczyć naszą wolność grzech który nas wciąga i pogrąża jakbyśmy wpadli do bagna i nie mogli już wyjść.

PozdErQQ :))
6 3 6