Odpowiedzi

2009-11-19T19:30:18+01:00
Hej. Najlepiej kup sobie jakieś 2-3 gazety typu: Angora, polityka i coś jeszcze takiego ciekawego fakt czy coś i wyszukaj tam kilka ciekawych artykółow . wybierz coś i krótko streść
2009-11-19T19:32:03+01:00
Wiesz wszystko zalezy od nauczyciela ... u nas jest tak za musza byc 3 2 z kraju-1 świat lub 2świat-1 kraj w zaleznosci jak chcemy...piszesz o czym chcesz(najlepiej: polityka gospodarka) a co do długości to zalezy czy czytacie czy na pamiec(opowiadasz) jak czytasz...duzo jak opowiadasz to krótko i zwiezle
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:55:37+01:00
My musimy na jeden dzień: 3 wydarzenia ze świata i 3 z Polski. A zdań mało, może z 4 - 5. Ja informacje biorę z netu, bo z gazety to za dużo bawienia się ;-) . Nie wiem jak u Ciebie, ale u nas stawia wyższe oceny jak się doda jakieś komentarze, np. jak wydarzyło się coś politycznego, to możesz napisać swoje zdanie na ten temat, że Ci się to nie podoba, że uważasz że tak nie powinno być. Albo np. jak ktoś kogoś zabił to nawrzucaj mu w tym komentarzu. Albo np. jak piszą, że parówki robią z psów (TYLKO PRZYKLADY PODAJE) to pokaz swoje oburzenie i wspolczucie dla tych fajnych zwierzat.