Odpowiedzi

2009-11-19T20:26:34+01:00
Kürzere Baden - krócej się kąpać


Als ich wasche meine Gerichte Ich tue dies schnell und ich spiele weniger Wasser - Gdy myję naczynia robie to szybko i mniej puszczam wody

sehen weniger fern - mniej oglądam tv


weniger trocken Radio - mniej sucham radia


nicht auf dem Computer sitzen zu oft-nie siedzę zbyt często na komputerze
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:28:59+01:00
Die 1 Art des Energiesparens ist die Solarzellen anzuschliessen -1 sposobem oszczędzania energii słonecznej jest zakładanie baterii słonecznych.

2 der Art des Energiesparens kann sein die Energiesparlampen zu verwenden -2 sposobem oszczędzania energii może być używanie żarówek energooszczędnych

3 die Art Wasser zu sparen ist einfach er wird ausreichen den Hahn zudrehen wenn momentan benutzt du sie nicht. -
3 sposób oszczędzania wody jest prosty wystarczy zakręcić kurek gdy chwilowo nie korzystasz z niej.

4 die Art die kleinere Wassermenge zu verbrauchen und der Strom ist der Ankauf der Geschirrspülmaschine. -
4 sposobem zużycia mniejszej ilości wody i prądu jest zakup zmywarki.

5 die Art den Strom zu sparen ist er, das von den Nestern die unnötigen Kabel Ausschließen. -
5 sposobem oszczędzenia prądu jest , wyłączanie z gniazdek niepotrzebnych kabli.

Liczę na punkciki ;D
6 4 6