Mam jeszcze jedno trudne zadanie.PROSZĘ O POMOC!!!!!!!!!!!!!!
Wpisz brakujące liczniki i mianowniki ułamków.
---x2/3=2/5
3/7x---=4/21
1i1/2x---=1/2
6/7x---=2i2/7
W miejsca --- wpisz odpowiednie ułamki.
OZNACZENIA;
x-razy
2/3-dwie trzecie
1i1/2-jedna człość i jedna druga

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:40:44+01:00
3/5x2/3=2/5
3/7x4/9=4/21
1i1/2x1/3=1/2
6/7x2i2/3=2i2/7
6 3 6
2009-11-19T19:44:20+01:00
2009-11-19T19:50:28+01:00