Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:35:15+01:00
Obywatele oczekują od państwa remontów dróg i budynków. Państwo oczekuje od obywateli porządku i nie niszczenia mienia miasta.
2009-11-19T19:38:45+01:00
Obywatele oczekuja od panstwa sprawiedliwosci pomocy w roznych sytuacjach i nie lamania ich praw. panstwo od obywatela oczekuje spełniania obowiazkow obywatelskich oraz przestrzegania prawa