Odpowiedzi

2009-11-19T19:37:41+01:00
Sądze dlatego że mojżesz prowadził swój lud do raju prze wiele lat, a jezus także prowadził ludzi do zrozumienia boga i do nieba był on ich nauczycielem
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:38:13+01:00
Ponieważ mozemy go porównać do Jezuza. Wskazuje na to wiele dowodów i symboli takich jak np:
-Mojżesz wyprowadzil ludzi z Egiptu, Jezus tez
- Mojżesz był w morzu czerwonym, i jest to odpoiwednik naszego chrztu.
- Dekalog który wymyślił mojrzesz, to u nas nowe prawo miłości.
-Pustynia na której przebywal mojrzesz, to nasz odpowiednik życia.
To tyle co wiem. ;)
1 5 1