Odpowiedzi

2009-11-19T19:39:53+01:00
Różnica stref między Warszawą a Moskwą wynosi 2h
12.24 + 2h= 14.24

różnica stref między Warszawą a Nowym Jorkiem wynosi 6h
12.24 - 6h = 6.24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:55:39+01:00
Moskwa 38 stopni
Warszawa 21

Różnica wynosi 17 stopni

17 stopni × 4 min. =68 min.

12.24 + 68 min. = 14.30

Moskwa 14.30

------------
Nowy York 73 stopnie
Warszawa 21 stopni

73+21=94

94 stopnie x 4 min = 376 min= 6 h 16 min

12.24-6 h 16 min= 6.08 (rano)

Nowy York 6.08 (rano)
----------------------------------

Zrobiłam to dokładnie bo z atlasem ;)
2009-11-19T20:16:01+01:00