No to ja mam takie zadanie z religii, ale nie bardzo wiem jak mam to napisać. x d

Zinterpretuj słowa dwunastoletniego Jezusa: ,,Czy nie wiedzieliście, że powinienem być w tym, co należy do mego Ojca?" Odnieś te słowa do współczesnego życia chrześcijan .

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T10:23:42+01:00
Zinterpretuj słowa dwunastoletniego Jezusa: ,,Czy nie wiedzieliście, że powinienem być w tym, co należy do mego Ojca?" Odnieś te słowa do współczesnego życia chrześcijan .

Jezus tymi slowami chcial zaznaczyc ze wszyscy ludzie na swiecie sa jego dzielem i jest ich panem, autor tych slow wiedzial ze bedzie musial zginac dla odkupienia swiata i tym samym zamieszka w sercu kazdego czlowieka. Przynajmniej ja tak to rozumiem.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T12:02:10+01:00
,,Czy nie wiedzieliście, że powinienem być w tym, co należy do mego Ojca?" Chodzi tu o to że Jezus był Synem Bożym i uważał że do niego należy. Każdy chrześcijanin należny do Boga. Jeżeli jakiś zejdzie ze ścieżki prawości Bóg pomaga mu na nią wrócić. Jezus w tych słowach mówił do rodziców że powinien byc tam gdzie jest jego ojciec czyli Bóg.
4 3 4
2009-11-20T14:54:21+01:00
Słowa 12-sto letniego Jezusa chodź pełne tajemnicy niosą wielką prawdę i przesłanie. Każdy chrześcijanin powinien szanować nie tylko Kościoł jako wspólnotę, ale jako budynek kultu. "Dom" w którym mieszka Bóg. Bóg znajduje się też w każdym z nas, dlatego my winnyśmy szanować człowieka jako to: "Co należy do Ojca". Nie oceniać a być "w nim" przez dobre słowo, pomoc.
2 3 2