Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:41:09+01:00
Główne pnie limfatyczne to:
- przewód piersiowy: zbiera chłonkę całej dolnej części ciała i górnej lewej części ciała
- przewód chłonny prawy: zbiera limfę z górnej prawej części ciała (kończyny górnej, połowy klatki piersiowej, połowy szyi i głowy).
2 3 2
2009-11-19T20:17:07+01:00
- przewód piersiowy
- przewód chłonny prawy
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T20:43:12+01:00
-Przewód piersiowy, przewód limfatyczny prawy
- Węzły chłonne,węzły podżuchwowe, przyuszne, pachowe oraz pachwinowe