Odpowiedzi

2009-11-19T19:45:49+01:00
Zamiast produkować plastikowe reklamówki, produkować papierowe... Może robić różne przedmioty z innych tworzyw.
2009-11-19T19:48:15+01:00
- produkca szklanych butelek zwrotnych
- sortowanie smieci
- nie palenie butelek plastikowych
- zastapienie platiku innymi tworzywami w produkcji
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:51:31+01:00
- do zakupów, ze używac fioliowych torebek tylko z materiału
- segregacja smieci szkło, papier i plastik
- zamiast butelek bidony
-wprowqdzic kaucje na butelki dzieki czemu nie bedą one lezec na ulicy itp
- recykling poczytaj o nim
http://www.roik.pl/nowy-sposob-na-recykling-plastiku/