Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:50:51+01:00
Chodzi tu o to że nauka też może ,,uzależnić". Jeżeli zaciekawił cię jakiś temat to chcesz dowiedzieć się o nim jak najwięcej. Dowiadując się nowych ciekawych rzeczy dowartościowujesz się i chcesz wiedzieć jeszcze więcej. Więc nauka jest jak niezmierne morze, próbując zgłębić jeden temat zaciekawia cię następny i tak dalej.

mama nadzieję że to ci pomoże:D
4 3 4
2009-11-19T19:51:38+01:00
Rozumiem to tak że nauka jest niezmierna gdy już trochę jej poznamy chcemy więcej i więcej .Tak już z nami jest chcemy być coraz mądrzejsi . Żeby dalej poszerzać swoje horyzonty .



Mam nadzieję że pomogłam :)
pozdrowienia
2009-11-19T19:57:54+01:00
Że uczysz się i dale się uczysz bo cię to wciągnęło zaczęłaś się interesować ja tak rozumiem nie wiem jak ty