Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:51:53+01:00
Sfinks czyli potężny pół lew pół człowiek znajduje się w Egipcie. Te wspaniałe i niezwykle budowle przedstawiają w niezwykły sposób starożytność i swą majestatyczność. Ich ogrom do dziś nas zadziwia, wydaje nam się ze są tajemnicze i bardzo dostojne. To piękne zabytki które naprawde uważam za niesamowite.

PozderQQ :))
12 4 12
2009-11-19T19:53:03+01:00
Sfinks to niezwykły a zarazem bardzo tajemniczy symbol władzy królewskiej, przedstawiany zazwyczaj jako potężna i wspaniała postać lwa z głową człowieka. Ten pomnik jest bardzo piękny i dostojny.Jednym ze słynniejszych starożytnych sfinksów jest ogromny pomnik mieszczący się w Gizie.
7 4 7