Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:50:32+01:00
15a
11ha=1100a
80 000m2=800a
15a+1100a+800a=1915a
1915a=1,915ha=191500m2
2009-11-19T19:54:47+01:00
Siedlisko 15 a = 15 x 0,01 ha = 0.15ha
las 11ha
łąka 80 000m² = 80000 x 0,01 a = 800 800a x 0,01 ha = 8ha
0,15 + 11 + 8 = 19.15
Odp. Łączna powierzchnia gospodarstwa wynosi 19,15 ha
2 5 2
2009-11-19T19:56:25+01:00
15 a -siedlisko
11ha = 1100a - las
80 000 m kwadratowych
80 000 : 100 = 800a
15a + 1100a + 800a = 1915a
1915a * 100=191500mkwadratowych

:)