Lektura: Mały Książe. Musze opisać: jakiego typu osobowości są mieszkańcy planet, np: (despotyczna, mądra)
Zachowanie np: lubi...zajmuje się...itp.
Refleksje Małego Księcia na temat tej osoby..
Został mi tylko Latarnik i Geograf...
Pomożecie..?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:58:06+01:00
Latarnik - osoba dwoista wzbudza najwięcej opini. Zjednej strony pracowitośc, sumienność, obowiązkowość zaufanie.Z drugiej strony pracoholizm , ulega rozkazom, nie zdolny do buntu, wykonywanie mechanicznie swoich obowiązków.
Geograf:
- zarozumialstwo, pewność siebie, przekonanie o swoich zdolnościach
- porada dla innych ludzi
-każdego oceniał , krytykował
- brak żetelne wiedzy , widok na świat
- biurokratyzm
2009-11-19T20:51:17+01:00
No więc latarnik był pracoholikiem , nie lubił swojej pracy , nie starał sie aby to zostało zmienione , że musi gasić i zapalać laternię . mały książe uważał że jego praca ma jakiś sens , i że mógłby sie z nim zaprzyjażnić , ale jego planeta jest tak mała że nie zmieścili by się na niej obije .
geograf . Uczony . leniwy , uwarzal siebie za mądrego który nie jest osobą taką jak badacz , maly książe uważal że to co on robi to prawdziwy zawód .