Odpowiedzi

2009-11-22T09:25:23+01:00
Oblicz siłę nacisku działającą na ciało jeżeli ciśnienie jest równe 10hPa a powierzchnia ma wartość 3m(sześcienne).
p=F/S
F=p*S
10hPa=1000Pa
zakładając, że pole powierzchni to 3m !kwadratowe!, to:
F=1000Pa*3m²=3000N=3kN
1 5 1
2009-11-22T10:04:48+01:00
P=F/s
F=p*s=1000Pa*3m2=3000N=3kN
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:06:47+01:00
P= Fn/s (s - pole powierzchni)
Fn = p*s
10hPa= 1000Pa
Fn= 1000Pa * 3m= 1000N/m² * 3m² = 3000N = 3kN
1 5 1