Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T19:54:53+01:00
W obu procesach wytwarzany jest ATP, przenosnik i akumulator energii.
2009-11-19T19:56:08+01:00
Zależnością jest produkt powstały w wyniku przeprowadzania tych procesów. Podczas procesu fotosyntezy wykorzystywany jest dwutlenek węgla,a produkowany jest tlen. Podczas oddychania tlen jest pobierany a dwutlenek węgla wydalany.

mama nadzieję że to ci pomoże:D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:56:27+01:00
Podczas prowadzenia fotosyntezy rośliny zabierają dwutlenek węgla a jako produkt uboczny wydalają tlen, który jest potrzebny zwierzętom do oddychania.