Odpowiedzi

2009-11-19T19:59:32+01:00
Najlepiej wypoczywa się nad morzem, ponieważ będąc na plaży, opalając się możesz zapomnieć o codziennym życiu, oddać się naturze. Z dala od realnego zgiełku, można leniuchować bez umiaru. To tak jakby wyłączyć się na jeden dzień i relaksować się aż dzień się skończy i będzie trzeba wrócić do noclegu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:59:35+01:00
Hmm... Jako argument można podać, że powietrze zawiera dużo jodu, który jest niezbędnym dla człowieka mikroelementem. Szczególnie dla dzieci i młodziey ma on bardzo duże znaczenie, ponieważ przy jego niedoborze maleje zdolnosć uczenia się oraz spowalnia wzrost i rozwój fizyczny. U dorosłych może natomiast, niedobór powoduje problemy przy staraniach o potomstwo.

Nie wiem czy pomogłam, ale wydaje mi się, ze może to być istotny argument :)