Odpowiedzi

2009-11-19T20:01:18+01:00
Ponieważ z 1g tłuszczu otrzymujemy 38,9 kJ,czyli 9,3kcal,a to 2 razy więcej od cukrów lub białek
3 2 3
2009-11-19T20:27:34+01:00
Tłuszcze są dla człowieka nie tylko żródłem budulca, lecz także znacznej ilości energii. Z jednego grama tłuszczu otrzymujemy dwa razy wiecej energii niż z tej samej ilosci cukru lub białka. Dlatego tłuszcze nazywamy związkami wysokoenergetycznymi.
kc nad życie <3 kiciunia <3 moja <3 nnajlepsza <3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:46:37+01:00
Tłuszcze są dla człowieka żródłem znacznej ilości energii. Z jednego grama tłuszczu otrzymujemy dwa razy więcej energii niż z tej samej ilości cukru lub białka. Dlatego tłuszcze nazywamy związkami wysokoenergetycznymi.