Odpowiedzi

2009-11-19T19:56:54+01:00
108% - 32400zł
100% - x
3240000-108x
x=30 000zł
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:58:49+01:00
Wg. mnie najlepsza będzie proporcja:

100% - X
108% -32400

32400 * 100% / 108% = 30 000

odp. Kredytobiorca pobrał z banku 30000.
2 3 2
2009-11-19T19:59:25+01:00
Skoro oprocentowanie wynosi 8% to kwota do splacenia wynosi 108% pobranych pieniędzy
a wiec
108% odpowiada 32400zł /108
1% odpowiada 300 zl *100
100% odpowiada 30000zł

zapisujesz to tak :
108% - 32400zl
1% - 300zl
100%-30000zl
odp:pobrana kwota wynosi 30000zł


2 3 2