Uzupełnij zdania, korzystając z poniższych pojęć.
gametofit, sporofit, rodnia, plemnia
1. Pokoleniem samożywnym jest...
2. Pokoleniem rozmnażającym się bezpłciowo jest...
3. Na szczycie gametofitu męskiego powstają...
4. Zarodnia powstaje na szczycie...

Proszę o pomoc, bo próbowałam to połączyć i mi jedno wyrażenie pasuje do dwóch, a jedno wcale.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:59:23+01:00
1.Pokoleniem samożywnym jest GAMETOFIT
2.Pokoleniem rozmnażającym się bezpłciowo jest SPOROFIT
3. Na szczycie gametofitu męskiego powstają PLEMNIE
4. Zarodnia powstaje na szczycie RODNI
1 5 1
2009-11-19T20:29:33+01:00
1. Pokoleniem samożywnym jest gametofit.
2. Pokoleniem rozmnażającym się bezpłciowo jest sporofit.
3. Na szczycie gametofitu męskiego powstają plemnie.
4. Zarodnia powstaje na szczycie rodni.
2 5 2
2009-11-19T20:37:02+01:00
1.gametofit
2.sporofit
3.plemnie
4.rodni
1 4 1