Odpowiedzi

2009-11-19T20:02:40+01:00
D) 6:00 na pewno 180 stopni :D
b) 10:00 60stopni
a)11:00 30stopni
c) podchwytliwe ale 10:30 135stopni :))
2 5 2
2009-11-19T20:04:09+01:00
360°÷12=30°
30°÷60=0,5°
a) o 11:00 - 30°
b) o 10:00 - 60°
c) o 10:30 - 30×0,5°=15° 4×30°=120° 120°-15°=105°
d) o 6:00 - 30°×6=180°
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:04:17+01:00
A) 15 stopni
b) 30 stopni
c) 60 stopni
d) 180 stopni

a jeśli chodzi o to drugie zadanie to niestety niemogę Ci pomóc
2 5 2