Odpowiedzi

2009-11-19T20:00:09+01:00
Ponieważ masz ustawione , że po wyłączeniu komputeraz informacje się kasują :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:08:58+01:00
Ponieważ schowek jest trzymany w pamięci RAM, która traci swoją zawartość po odłączeniu zasilania.
--
Prosiłbym o najlepszą odp. :)
1 5 1
2009-11-19T20:09:27+01:00
Ponieważ schowek nie przechowuje trwale plików, gdy wyłączamy komputer ulegają one usunięciu.