Odpowiedzi

2009-11-19T20:02:04+01:00
Narysuj piękną przyrodę. Kolorowe krajobrazy.
proszę daj mi najlepszą odpowiedź.:D
2009-11-19T20:02:25+01:00
Krajobraz z szczęśliwymi ludźmi.:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:03:52+01:00
Narysuj kulę ziemską i przedziel ją na pół. na jednej połowie nie będzie "piękny świat" a na drugiej świat z wojnami czyli "brzydki" . W tej ładnej mogą być drzewa, lasy jeziora a w drugiej krew pistolety armie