Pilne ;)
1.Jak zadać pytania do stwierdzenia :
Wir lernen Englisch und Spanisch
2.Podziel podane imiona na imiona żeńskie i imiona męskie:
Urs,Uschi,Ulli,Perta,Andrea,Andreas,Inge,Ingo,Sven,Svenja,Peter, Yannik,Leoni,Marvin,Lea,Chiara,Pia,Cedrik

3

Odpowiedzi

2009-11-19T20:15:51+01:00
1) Was lernt ihr?
2)żeńskie:
Uschi, Perta, Andrea,Inge, Svenja, Leoni, Lea, Chiara, Pia,
męskie;pozostałe
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:38:41+01:00
1) Was lernt ihr?
2)Imiona Żeńskie:
Uschi,Perta,Andrea,Inge,Svenja,Leoni,Lea,Chiara,Pia,
Imiona Męskie:
Urs,Ulli,Andreas,Ingo,Sven,Peter,Yannik,Marvin,Credik

Proszę:)
2009-11-19T20:53:15+01:00
Was lernt ihr? (czego się uczycie?)

żeńskie: Petra,Andrea,,Svenja,Leoni,Chaira,Pia,Uschi,Lea
męskie:Urs,Ulli,Andreas,Inge,Ingo,Sven,Peter,Yannik,Marvin,Cedrik