Odpowiedzi

2009-11-19T20:18:23+01:00
Fajny temat xdd
no mozesz napisac o dilerach narkotykow w szkole, o papierosach, alkocholu...
o ruznych szkolnych bandach i ich potyczkach :DD o osobach odzuconych (dreczonych i wgl)
wymyslisz cos :D :*
2009-11-19T20:21:15+01:00
- KONFLIKT RELACJI
- KONFLIKT DANYCH (INFORMACJI)
- KONFLIKT INTERESÓW
- KONFLIKT STRUKTURALNY
- KONFLIKT WARTOŚCI
- KONFLIKT WYZNANIOWY
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:22:57+01:00
Konflitkty mogą być takie : kłótnia o chłopaka , o to że ktoś lepiej sie uczy od innej osoby i wyzwiska padają na niego typu ,,kujon" , posiadanie majątku , zazdrość o inne koleżanki itp.