Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:22:08+01:00
Au2(SO3)3 - siarczan (IV) złota (III)
SnS₂ - siarczek cyny(IV)


fluorek palladu (II) - PdF₂
ortofosforan (V) boru - BPO₄
tlenek arsenu (V) - Ar₂O₅
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T20:25:07+01:00
SnS2 - siarczek cyny
Au2(SO3)3 - siarczan (IV) złota
tlenek arsenu (IV) - AsO2
fluorek palladu (II) - PdF2
ortofosforan (V) boru - B3PO4
2009-11-19T21:14:43+01:00
Siarczek cyny
siarczan (IV) złota (III)

AsO2
PdF (ale nie jestem pewna na 100% )
BPO3