Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:24:49+01:00
Czy jest to południe czy północ to jest nieważne więc to omijamy.

miejscowosci sa na tej samej półkuli wiec bedziemy odjemowac

36 - 12 = 24*

24* x 4 = 96 minut = 1 h 36 minut

punkt b jest wczesniej niz punkt a, wiec do godziny w punkcie b dodajemy to co nam wyszlo, więc

16.00 + 1h36min = 17.36
1 5 1
2009-11-19T20:43:00+01:00
X- razy
36*E-12*E=24*E
24*x4'=48'
16.00-48 min.=15.12
2009-11-19T20:57:53+01:00
A= 36*E
b=12*E
Ta= ?
Tb= 16.00


36*-12*=24*

1* - 4 min
24* - x

x= 96 min
x= 1h 36 min

16.00 + 1h 36 min = 17.36

1 5 1