Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:23:22+01:00
Romeo i Julia to opowieść o dwojga ludzi którzy sie kochali ponad życie , lecz ich rodziny sie wręcz nienawidziły. Romeo w czasie balu zauważył tą piękną 14 letnią osóbke Julie i odrazu sie w niej zakochał...:) W nocy Romeo udal sie pod balkon damy i wypowiadał jej wspaniałe romantyczne teksty .
2009-11-19T20:23:50+01:00
Dnia tego i tego ogladalismy film Romeo i Julia film byl z bardzo dobra szata graficzna byly wyrazne napisy a takrze byl siewietnie skoponowany jedynym mankamentem byla szata dzwiekowa nie zbyt dobra ,nie zbyt wyrazna a tAkrze bardzo cicha. gdyby nie to film byl by zaskakujacym odkryciem Baza Lurhmann spisala sie na medal film byl przedsatwiony realistycznie a takrze dobrze dobrano aktoro.