Odpowiedzi

2009-11-19T20:28:30+01:00
Bemowo, Białołęka, Bielany, Mokotów, Ochota, Praga Południe, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz.
Więcej nie ma !, jest ich 18..
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T20:29:58+01:00
Jest tylko 18:
Mokotów,
Praga Płd.,
Ursynów,
Wola,
Bielany,
Śródmieście,
Targówek,
Bemowo,
Ochota,
Białołęka,
Praga Płn.,
Wawer,
Ursus,
Żoliborz,
Włochy,
Rembertów,
Wesoła,
Wilanów.
__________________________________________________________
W załączniku masz mapkę(dla wyobrażenia).
__________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
2009-11-19T20:30:16+01:00
1. Bemowo
2. Białołęka
3.Bielany
4.Mokotów
5.Ochota
6.Praga Południe
7.Praga Północ
8.Rembertów
9.Śródmieście
10.Targówek
11.Ursus
12.Ursynów
13.Wawer
14.Wesoła
15.Wilanów
16.Włochy
17.Wola
18.Żoliborz

Chciałeś/łaś 20 ale tylko 18 jest w Warszawie ;))
1 1 1