Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:37:28+01:00
W naszej szkole przydały by się szafki szkolne dla każdego ucznia, mógłby tym zająć się nasz ukochany samorząd szkolny. Jest to jedna z wielu potrzebnych nam rzecz, proponuję przeprowadzenie petycji i sprawdzenie zdania naszych kolegów.
7 4 7
2009-11-19T20:37:53+01:00
1.Wprowadzenie na najbliższą dyskoteke DJa <napewno jakiś jest w mieście>
2. Bezpieczeństwo w szkole
3.częstsze dyskoteki
4. mniej zadań domowych
5.większa czystośc w szkole
5 4 5