Petersburg - kontynent - kraj - współrzędne geograficzne
Góra Kościuszki - kontynent - kraj - współrzędne geograficzne
Zanzibar - kontynent - kraj - współrzędne geograficzne
Lima - kontynent - kraj - współrzędne geograficzne
Mount Everest - kontynent - kraj - współrzędne geograficzne

Proszę napiszcie mi !!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:39:36+01:00
Petersburg - Europa - Rosja - 59°56'N 30°16'E
Góra Kościuszki - Australia - Australia - 50°51'N 15°40'E
Zanzibar - Afryka - Tanzania - 6°13'S 39°13'E
Lima-Ameryka południowa - Peru - 12°02'S 77°01'W
Mount Everest- Azja - Nepal/Chiny - 28 N 87 E

Tych współrzędnych to pewna nie jestem.
29 3 29
2009-11-19T20:50:33+01:00
1) Azja-Rosja- 59"25' N 30"25' E
2)Australia-Australia- 36"27' S 148"15' E
3)Afryka-Tanzania- 6"1' N 35"4' E
4)Ameryka Płd-Peru- 12"06' S 76"55" W
5)Azja-Tybet_ 27"59'N 86"55" E
26 3 26