Odpowiedzi

2009-11-19T20:56:33+01:00
1. Bierz jaki bończ program może być paint robisz wycinek obrazka naciskasz prawym kopiuj i już masz w schowku

2. Robisz to samo tylko jak już masz zaznaczony wycinek to naciskasz Ctrl+Ci jest w schowku
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:19:16+01:00
Sposób 1:
Otworzenie edytora graficznego, zaznaczenie obszaru i wybranie opcji skopiowania.
Sposób 2:
Otworzenie np. edytora tekstu, wklejenie obrazka (poprzez "Wstaw obrazek z pliku") , zaznaczenie obrazka i skopiowanie.

Rezultat będzie ten sam jeżeli został zaznaczony/skopiowany ten sam obszar.
---
Proszę o najlepszą odp. :)
1 5 1