Jakie liczby nalezy wipsac w
A) ?/12 to mniej niż 50 procent
(odrazu mowie ze ?/12 to jest ULAMEK
a ? to liczba ktora należy wpisać)
B)?/250 to mniej niz 10 procent
C)?/60 to więcej niż 150 procent
D) ?/32 to więcej niż 25 procent
E) ?/170 to mniej niz 10 procent
F) ?/160 to mniej niż 75 procent

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:33:25+01:00
A - 5 i mniej
B - 24 i mniej
C- 91i więcej
D- 8 i więcej
E - 16 i mniej
F- 120 i mniej

mniej oznacza dowolną liczbę naturalną, która jest mniejsza od danej
2009-11-19T20:34:22+01:00