Urwórz pytania do wyróżnionych części zdańod tych najpierw co są w nawiasach.
1.__________________________________ ?
Ich mache meine Geburtstagspart ( zu Hause).
2._____________________________________?
(Partys) interessieren ihn gar nicht.
3.______________________________________?
(Unser Cousin) jobbt in den Ferien als Kellner.
4.______________________________________?
Vor der Party lade ich (meine Freunde) ein.
5._______________________________________?
Die Party ist (am Samstag).

2

Odpowiedzi

2009-11-19T20:39:45+01:00
1. ......<do tego nie wiem jak zrobic... wymysl> ? Robię mój urodzinowej partii) (do domu.
2. Czy Marcina obchodzą party? (Party) nie interesują go wcale.
3. Gdzie nasz kuzyn pracuje we wakacje? (Nasz kuzyn) pracujcie w czasie wakacji jako kelnera.
4. Kiedy zrobisz lekcje? Przed party...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:46:05+01:00
1.Wo machst du deine Geburstagsparty?
Machst du deine geburstagsparty zu Hause?
2.Interessieren Ihn die Partys?
3.Wer jobbt als Kellner in der Ferien?
4.Wein lädst du vor der Party ein??
5.Wann ist die Party??