Podanym zjawiskom przyporządkuj metodę kartograficzną, za pomocą której byś je przedstawił na mapie:
- rodzaj opadów na mapie synoptycznej
- długość okresu wegetacyjnego w kraju
- wielkość i struktura produkcji przemysłowej w ośrodkach miejskich
- rozmieszczenie ludności w kraju
- średnia gęstość zaludnienia wg województw
- zasolenie oceanu
- miejsca parkingowe na mapie turystycznej

Dostępne metody: sygnaturowa, zasięgów, powierzchniowa, izolinii (izotermy, izobary, izohiety, izoamplitudy, izohipsy, izobaty, izohele, izohaliny, izochrony), kropkowa, kartodiagramu, kartogramu.

2

Odpowiedzi

  • mawi
  • Rozwiązujący
2009-11-19T20:51:37+01:00
-metoda sygnaturowa
-metoda izarytmiczna
-metoda kartodiagramu
-metoda kropkowa
-metoda kartogramu
-metoda izarytmicznamtoda kropkowa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:02:49+01:00
Zastosowałbym takie metody:
- rodzaj opadów na mapie synoptycznej - sygnaturowa
- długość okresu wegetacyjnego w kraju - izolinii
- wielkość i struktura produkcji przemysłowej w ośrodkach miejskich - kartodiagramu
- rozmieszczenie ludności w kraju - kropkowa
- średnia gęstość zaludnienia wg województw - kartogram
- zasolenie oceanu - izolinie(izohaliny)
- miejsca parkingowe na mapie turystycznej - sygnaturowa - jezeli chodzi o znaczki P na mapie