Odpowiedzi

2009-11-19T20:40:50+01:00
2009-11-19T20:49:48+01:00
1.
P=a*b
Ob=2*a+2*b
b=4+a

40=2*a+2(a+4)
40=2a+2a+8
32=4a
a=8 - szerokośc
8+4=12 - długość
P=8*12
P=96cm²

2. x- ilosc dolanej wody
ms=0,8*5
ms=4 l

mr= 5l +x
Cp=(ms/mr)*100%
50%=(4/(5+x))*100% /:100%
0,5=4/(5+x) /*5+x
2,5+0,5x=4
0,5x=1,5
x=3l

Trzeba dolać 3 litr wody.


;DD

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:50:17+01:00
Ob=2a+2b
40=2*8+2*12
40=16+24
a=8
b=12


2. x- ilosc dolanej wody
ms=0,8*5
ms=4 l

mr= 5l +x
Cp=(ms/mr)*100%
50%=(4/(5+x))*100% /:100%
0,5=4/(5+x) /*5+x
2,5+0,5x=4
0,5x=1,5
x=3l

Trzeba dolać 3 litr wody.