Odpowiedzi

2009-11-19T21:29:22+01:00
Koncowy wynik wyszedl mi : -3,7 / -3 w ulamku oczywiscie. mozna to powiedzic i wyjdzie wynik z reszta w okresie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:16:53+01:00
4½ : ¾- (-2³) : (-1,6) - (1,5)³ × (1,3)² - 1
-------------------------------------------------=
√5² - (1/3)-² + 1/3 × (√3)²

6+6:(-1,6)-3,375x1,69-1
--------------------------------=
5-9+1

6+(-3,75)-5,70375-1
-------------------------=
-3

-4,45375
------------=
-3

w przybl. -0,67359 ale gwaraancji nie daje :P