Odpowiedzi

2009-11-19T20:43:07+01:00
A)
0,1a
1,3b
0,025c
b)
1,3a
1,07b
1,005c
c)
0,85a
0,895b
0,175c
2009-11-19T20:43:55+01:00

a)10% z a , 130% z b, 2,5% z c
b)a + 30% z a , b + 7% z b , c + 0,5 % c
c)a - 15% z a , b - 10,5% z b , c - 82,5% z c
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:00:24+01:00

a)
10%a=0,1a
130%b=130/100b=1,3b
2,5%c=25/1000c=0,025c
b)
a+30%a=1,3a
b+7%b=1,07b
c+0,05%c=1,005c
c)
a-15%a=0,85a
b-10,5%b=0,895b
c-82,5%c=0,175c